رستوران هاي كيش

رستوران هاي كيش از كيفيت خوبي برخوردارند – معرفي رستوران هاي كيش – تور كيش – تور ارزان كيش – تور لحظه آخري كيش

رستوران هاي كيش

همشهري

رستوران هاي كيش

رستوران همشهري كيش

يكي از غذاخوري هاي لوكس و مجلل جزيره كيش رستوران همشهري است كه مطابق با استاندارهاي روز دنيا در شهرك صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضاي مدرن و رمانتيك رستوران تحسين برانگيز بوده و كادر خدماتي آن با رفتاري شايسته بودن در اين رستوران و صرف غذاي آن را لذت بخش كرده.

 

اين رستوران بهترين سرويس ها و غذاهاي لذيذ ايراني و فرنگي را در ظروفي شكيل و زيبا در اختيار ميهمانان قرار مي دهد. از ديگر ويژگي هاي رستوران همشهري منوي متنوع آن است كه براي تمامي ذائقه ها مناسب است .

ساعت كار اين رستوران از ساعت ۱۲ تا ۳ بعد از ظهر و ۲۱ الي ۱ است.

 

رستوران ميرمهنا كيش

آدرس رستوران ميرمهنا كيش, رستوران ميرمهنا در كيش, رستوران ميرمهنا در كيش,

رستوران ميرمهنا كيش

رستوران ميرمهنا در كيش را تجربه كنيد!

از مزاياي رستوران ميرمهنا كيش ميتوان علاوه بر منوي متنوع و خوش قيمت آن به فضاي بسيار عالي در فضاي سبز با طراحي متفاوت و برخورد تشريفاتي پرسنل آموزش ديده اين رستوران به همراه موزيك زنده اشاره نمود.

در منوي غذايي رستوران ميرمهنا كيش شما انواع غذاهاي دريايي، غذاهاي كبابي و انواع استيك ها را همراه كاملترين مخلفات و سرويس ميتوانيد سفارش دهيد و ساعتها در كنار اجراي موزيك هاي دهه ي چهل تا امروز در فضاي باز يا سالن رستوران ميرمهنا با بهترين طراحي و منظره ديد خليج هميشه فارس بهترين خاطرات خود را به واقعيت بكشيد.

همچنين شما ميهمانان تور كيش ميتوانيد با تماس و رزرو قبلي در رستوران ميرمهنا كيش و با اعلام آدرس خود در هر جاي جزيره كيش و ساعت مورد نظرتان جهت حضور در رستوران از ترانسفر رايگان بهره مند گرديد.

در صورت بروز هرگونه مشكل و يا نارضايتي لطفا مراتب را به مدير گردشگري يا مدير سالن اطلاع دهيد تا به بهترين نحو ممكن به نظرات شما رسيدگي شود.

بدرقه كل پرسنل سالن و آرزوي ديدار مجدد شما جزو مراسم پاياني واحد تشريفات در رستوران ميرمهنا كيش مي باشد.

آدرس رستوران ميرمهنا كيش :

جزيره رويايي كيش | خيابان پروين اعتصامي (روبه روي مركز تجاري) | روبه روبه روي هتل آبادگران | رستوران و كافي شاپ ساحلي ميرمهنا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.